reklama

Turbulencia

„Vážení cestujúci! Hlási sa pilot z kabíny. Prechádzame oblasťou zvýšenej turbulencie. Prosím, ostaňte na svojich miestach a pripútajte sa!“ Túto hlášku som počul v lietadle mnohokrát... Ale vždy má ten istý efekt. Spokojní a zaspávajúci cestujúci sa na svojich sedadlách zamrvia. Počuť klikanie a zapínanie pásov. Určite sa zvýši pulz, možno aj tlak. Môj najpamätnejší zážitok s turbulenciou bol niekedy v zime 1992/93. Letel som zo Chicaga (Illinois) do Newark (New Jersey), kde som mal prestúpiť na let do Providence (Rhode Island). Končili sa mi zimné prázdniny a vracal som sa do biblickej školy, kde som tri roky študoval. Ako 19 ročný chalan cestujúci sám som si to užíval. Keď v letiskovej hale ohlásili trojhodinové meškanie kvôli snehovej búrke, vedel som, že to bude zaujímavé. Po troch hodinách čakania sme konečne leteli. Búrka bola silná, lietadlo malé. Turbulencia ako z učebnice. A aby to nebolo také jednoduché, môj jediný spolucestujúci bol hluchonemý, takže žiadne spestrenie letu... Samozrejme, prípoj do Providence som zmeškal a nocoval som na kufri v letiskovej hale... Hm. „Naším poslaním je ukľudniť znepokojených a znepokojiť ukľudnenýc

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Miro Tóth

Miro Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Je 10 rokov ženatý, otec dvoch synov. Má za sebou teologické štúdium v USA aj na Slovensku. Pracuje ako duchovný, založil Kresťanské centrum (www.krestanskecentrum.sk). Relaxuje hrou na klavír, rekreačne športuje, má rád dobrú knihu a veľa cestuje. Zoznam autorových rubrík:  InšpirácieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu